דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הקמת אתר אינטרנט באופן מושכל 

מאת    [ 21/05/2012 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 1873 פעמים ]

מה הן הדרכים לבצע הקמת אתר אינטרנט? דרך אחת היא פשוט להתחיל לבצע את ההקמה, ללא כל תכנון מוקדם, לרכוש את החבילה הראשונה שתוצע לכם, ולקוות לטוב - כי אתם פשוט רוצים להקים את האתר בזמן קצר מאד. דרך אחרת, חכמה יותר ונבונה יותר לבצע הקמת אתר אינטרנט היא באמצעות תכנון מקדים, והבנה שאולי הזמן מעט דוחק בכם - אך בשביל תוצאות טובות, צריך להמתין קצת ולהשקיע. הקמת אתר אינטרנט כמוה כבניית בית. חשוב להקפיד שהיסודות עליהם ייבנה האתר יהיו מוצקים ואיכותיים, כדי שבהמשך הדרך תוכלו לקצור את פירותיו של האתר.

 לבחור את החבילות המתאימות

כאשר אתם תפנו לחברה שתציע לכם לבצע הקמת אתר אינטרנט, אחד העניינים שאתם תצטרכו להידרש אליהם, יהיה חבילת האחסון שאותה אתם צריכים לאתר שלכם. חבילת האחסון היא חלק בלתי נפרד מהתהליך של הקמת אתרי אינטרנט, שכן בסופו של דבר האתר ממש "יושב" על מחשב מסוים - אשר הוא למעשה שרת, ואתם רוכשים לעצמכם חלק במקום של אותו מחשב. אם תתכננו טוב תוכלו למצוא מצד אחד חבילה שאיננה קטנה מידי - וכך תוכלו לפתח את האתר ללא מגבלת מקום. אך מצד שני גם לא תרכשו חבילה שגדולה בעשרות מ"ג מהגודל שאתם צריכים - וכך לא תשלמו יותר מידי כסף עבור חבילת אחסון שאתם לא משתמשים בה. חשוב לוודא ולבדוק מראש מה הם צורכי האתר כדי להתאים את חבילת האחסון בצורה הטובה ביותר. בנוסף ישנה משמעות גדולה מאוד למיקום השרת , במידה וקהל היעד שלכם הנו ישראלי חשוב מאוד לוודא ששרת האחסון שלכם ממוקם פיזית בארץ אחרת אתם תפגעו גם ברמת הביצועים וגם ברמת הדירוג של האתר במנוע החיפוש של גוגל.

 הקמת אתר אינטרנט גם תקבע את אופי העסק

לעתים קרובות, לא העסק עצמו הוא שמכתיב את מראה האתר - אלא דווקא האתר מכתיב את אופי העסק! הדבר נפוץ מאד כאשר מבצעים הקמת אתר אינטרנט לעסק חדש או לארגון שזה עתה הוקם. במצב הזה, האופן שבו האתר שלכם יופעל, מידת העדכניות שלו, והצורה שבה תתקשרו עם הגולשים שלכם דרך האתר - היא שתכתיב את קצב ההתפתחות של העסק שלכם, ותאפשר לכם להגיע לשיאים חדשים. על כן הקפידו על כל פרט במהלך הבנייה, כדי שהתוצר הסופי יהיה לא פחות ממושלם. חסכון בחשיבה או בזמן תכנון מוקפד ללא ספק יעלו לכם בלא מעט זמן וכסף בהמשך. אתר אינטרנט איכותי חייב להיות מתוכנן לקפידה תוך חשיבה על כל פרטי הצרכים של לקוחות ומשתמשי האתר.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב